11 Eylül 2011 Pazar

MediaCat Felis 2011 Ödülleri'ne rekor sayıda başvuru!

MediaCat dergisi tarafından bu yıl altıncısı düzenlenen MediaCat Felis 2011 Ödülleri'nin 33 kategorisine geçen yıla oranla toplamda iki kat daha fazla başvuru gerçekleşti. 2010'da 300'ün üzerinde başvuru alan Felis Ödülleri bu yıl 700'e yakın başvuru aldı.
10 kişilik medya uzmanı önjürinin yaptığı değerlendirme sonucunda 270 proje kısa listeye kaldı. Toplam 685 çalışmanın katıldığı yarışmada, kategoriler bazında başvuru dağılımı şu şekilde:

MECRA KATEGORİLERİ
A01.En İyi Televizyon Medya Kullanımı 28
A02.En İyi Ürün Yerleştirme 21
A03.En İyi Gazete Medya Kullanımı 10
A04.En İyi Dergi Medya Kullanımı 12
A05.En İyi Sinema Medya Kullanımı 4
A06.En İyi Açıkhava / Out-of-Home Medya Kullanımı 31
A07.En İyi Instore / Indoor Medya Kullanımı 19
A08.En İyi Ambiant Medya Kullanımı 36
A09.En İyi Digital Signage Medya Kullanımı 10
A10.En İyi Radyo Medya Kullanımı 10
A11.En İyi Yeni Medya Kullanımı 24
A12.En İyi Çoklu Medya Kullanımı 26
A13.En İyi Doğrudan Pazarlama Kullanımı  27
A14.En İyi Sponsorluk Kullanımı 18
A15.En İyi Özel Etkinlik (Event Marketing) ve Canlı Reklam Kullanımı 45
A16.En İyi Yerel Medya Kullanımı 5
A17.En İyi Tüketiciyle Bağ Kurma ‘Consumer Engagement’ Kullanımı 53
A18.En İyi Online Reklam Kullanımı 49
A19.En İyi Sosyal Medya Kullanımı 53
A20.En İyi Mobil Medya Kullanımı 11

HEDEF KİTLE KATEGORİLERİ
B01.Gençlik (18 yaşına kadar) 17
B02.Genç Yetişkinler (18-34 yaş arası) 17
B03.Tüm Yetişkinler 10
B04.Erkekler 13
B05.Kadınlar 23
B06.Özel Hedef Kitleler (Emekliler, Öğretmenler, Üst Gelir Grubu gibi niş segmentler) 35
B07.Ticari İletişim (Business-to-Business) 6
B08.Kamu Yararı (kâr amacı taşımayan dernekler, yardım kuruluşları, bağış kampanyaları gibi) 6

SEKTÖREL KATEGORİLER
C01.FMCG 10
C02.Gıda ve İçecek 21
C03.Otomotiv 6
C04.Finans 12
C05.İletişim-Telekom 17

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder